בוק בת מצווה

בת מצווה זה כבר לא סתם גיל. זהו ציון זמן חשוב, בו את הופכת מילדה לנערה בוגרת. ובוק בת מצווה בא לתעד את נקודת הזמן החשובה הזו בחייך.

צילומים לבוק בת מצווה עם דפנה סטיילינג זאת חוויה של פעם בחיים. הדגש ביום הצילומים הוא היחס האישי והמקצועיות של דפנה סטיילינג, הקפדה על הפרטים הקטנים בלבוש ושילוב של אביזרי אפנה תואמים, האיפור, צילום באתרים מיוחדים בטבע ולסיום עריכת התמונות לבוק מיוחד שאת תהני ותשוויצי בו כל החיים. דפנה סטיילינג מקצוענית בתחום הסטיילינג לנערות וידועה מזה שנים בסדנאות סטיילינג מרתקות לנערות.
את נסיכת בת מצווה, בוחרת את האתרים בהן תרצי להצטלם. אפשר באתרים קסומים בטבע ואפשר גם בסטודיו או לשלב בין השניים. נערך יחדיו עם עם מספר סטים של לבוש ואביזרים תואמים ליצירת בוק שיהיה לבסוף מגוון בלוקשיינים ובהופעות מדליקות.

המשולש להצלחה: סטיילינג אישי מיוחד ומותאם לאופי הלקוחה הכוללת הלבשה ואקססוריז לפי צו האופנה. איפור עדין ליצירת אחידות בצילום וצילום סופר מקצועי באתרים ובטכניקות מתקדמות.
התכונני ליום צילומים עם הרבה כיף וחיוכים. יום הצילומים הוא יום חוויתי ועוצמתי , זהו יום מיוחד רק עבורך. מובטחת לך הנאה צרופה ביום המרגש בחייך וכמובן גם מתוצאה של בוק בת מצווה מושלם, מזכרת חשובה המנציחה תקופה חשובה ומיוחדת. בוק בת מצווה מעוצב באופן אישי ומיוחד ומשלב המון יצירתיות ומקצועיות ועריכתו נעשית בתכנות עריכה מתקדמות. מוזמנים להתרשם מצילומים נוספים בדף העסקי של הצלמת דפנה מלכה בפייסבוק : פוטו סטודיו 88

ניתן להזמין גם :

מצגת לאירוע הכוללת תמונות, סרטונים וברכות מהילדות.

עיצוב הזמנות

רולאפ לכניסה

אלבום חתימות

אלבומים בגדלים שונים

הפקות בת מצווה

מסיבליידי בהנהלת דפנה סטיילינג, מומחיות בהפקות מסיבות בת מצווה. מסיבות בת מצווה בבית עם החברות, מסיבות בת מצווה בצימר, או בבריכה, הפקות בת מצווה במועדון או בלופט. רק בחרי היכן בא לך לחגוג את מסיבת בת המצווה שלך ואנחנו כבר נדאג עבורך לכל השאר. הפקות מסיבות בת מצווה כוללות סידור בלונים, בר מתוקים ועוגה, צילום האירוע ומגנטים. אטרקציות למסיבות בת מצווה כגון: מסיבות פול מון, דיג'י, מייצגים, מתנות ממותגות, השכרת לימוזינה ועוד. מסיבליידי יגשימו את חלומותייך ויהפכו את האירוע החשוב לנוצץ שמח ומיוחד שלא תשכחי לעולם.

מסיבליידי כאן בשביל להגשים לך חלום

בוק מצווה כולל:

בוק

עיצוב אלבום בוק מהודר. כריכה תמונה\עור כולל אריזה מהודרת. גודל 30*60. מכיל כ 55 תמונות מעובדות בפוטושופ. דיסק עם כל התמונות

סטיילינג אישי

סטיילינג אישי כולל אביזרים ובגדים על ידי הסטייליסטית דפנה מלכה

איפור מקצועי

מתחילים את היום צילומים באיפור מקצועי המותאם לילדה ליצירת אחידות בצילום

צילומי טראש

ניתן לכלול ביום הצילומים צילומי טראש בחוף הים

שירותים נוספים

הזמנות מעוצבות אלבום חתימות רולאפ מצגת לאירוע הכוללת תמונות סרטונים וברכות

גלריית תמונות

×