יום הולדת נסיכות

girls_PNG6477אז יום הולדתה של בתכם הקטנה, הוד מעלתה מתקרב ובה. והיא הרי אוהבת את עולם הנסיכות, סיפורי אגדות וכבר מעריצה נסיכה אחת או שניים. סופיה, אלזה, או אולי סינדרלה? מסיבליידי יארגן עבור ביתכם מסיבה מלכותית כיאה לנסיכה, עם כל הקישוטים, תפאורה מהאגדות, תלבושות של נסיכות, משחקים ופרסים מתנת הארמון ....

מסיבליידי מאפשרים לכם לחוות חוויה מיוחדת במינה, חוויה מרגשת וייחודית שלא משתווה לאף מסיבה שהכרתם עד היום. מסיבליידי מציעה לך לחגוג יום הולדת נסיכות ממש מהאגדות . כל המשתתפות תלבשנה תלבושות של נסיכות וילדת היום הולדת יכולה לבחור איזה נסיכה היא רוצה להיות , הנסיכה סופיה , הנסיכה אנה ועוד... בנוסף זוכה כל משתתפת באיפור מקצועי וקישוטי שיער כגון סיכות, קשתות, כתרים, סרטים ועוד. כל הבנות בקסם של מספר רגעים תהפוכנה לנסיכות מהאגדות ותקבלנה את הנסיכה הראשית שחוגגת יום הולדת עם חברותיה המקסימות. הנסיכות תצעדנה לאורך המסלול המלכותי ובטקס נסיכותי תקבל מילדת היום הולדת שרביט וכתר כמקובל בארמון הנסיכותי. וכל אחת מהנסיכות תזכה לצילומים מקצועיים על עמדת הסטודיו המלכותית, לבד ועם החברות וכמובן עם ילדת היום הולדת. נסיים בקוקטייל נסיכותי ומשתה כיד המלך. נשף מסיבת ריקודים ומשחקים שבנות אוהבות.

מסיבליידי יום הולדת נסיכות יכול להיות משולב כחלק מיום הולדת דוגמניות, יום הולדת ספא, יום הולדת עיצוב אופנה ועיצוב תכשיטים לכלבת המחמד שלך נסיכה יקרה.
כמו כן, ניתן לשדרג כל מסיבה עם בר מתוק עשיר מאוד מותאם לתפאורה של היום הולדת
.

יום הולדת כולל:

הזמנה מעוצבת

הזמנה מעוצבת באוירת היום הולדת עם דמות הנסיכה האהובה עלייך ובהתאם לארמון הנסיכות עליו חלמת.

עיצוב תפאורה

תפאורה ממש מהאגדות , בגוונים ובאבזרים המאפיינים את הנסיכה האהובה עלייך. תפאורה נסיכותית עשירה ומיוחדת שתגרום לך להתרגש ולהרגיש ממש בארמון נסיכותי.

צילום

עמדת סטודיו, ציוד צילום וצלמת מקצועית, מזכרת תמונות אלייך למייל

איפור ועמדות פינוק

איפור נסיכותי ממאפרת מקצועית ומנוסה ושימוש בתכשירי איפור מקצועיים. עמדת מניקור ובישום לילדות. עמדות קרמים מפנקים וריחניים.

תלבושות

תחנת תלבושות נסיכותי, כתרים שרביטות ואביזרי אופנה עשירה במיוחד.

ואין חגיגה בלי...

קוקטייל חגיגי ועשיר מהמטעמים שההורים של הנסיכה הכינו עבורכן, טקס עוגה, שעתיים הפעלה, מוסיקה וריקודים, משחקים חברתיים, הפתעות לבנות.

גלריית תמונות

×