מפעילה ליום הולדת בנות
11 בספטמבר 2016
מפעילה ליום הולדת
מפעילה ימי הולדת לבנות
15 באפריל 2017

יום הולדת נסיכות למיה בת 6, יום הולדת בשילוב ספא ורוד

מראה מראה שעל הקיר, מי הנסיכה הכי מדוברת בעיר ?

הילדים שלנו הם הנסיכים והנסיכות שלנו כבר מרגע היוולדם. אנחנו כהורים רוצים את הכי טוב עבורם, שביתנו תרגיש כמו נסיכה מהאגדות לא רק ביום הולדתה אלא כל השנה. ולא בכדי, כל ילדה חולמת על יום הולדת נסיכות מהאגדות ולהגשים את חלומה להיות נסיכה, ממש כמו מהאגדה. היא רוצה להרגיש נערצת ואהובה, נסיכה שעושה מעשים טובים למען הסביבה. הפקת יום הולדת של נסיכות דורש מאיתנו דמיון רב ואת היכולת להפליג לארץ האגדות והסיפורים עליהם גדלה ביתכם האהובה.

ואמנם ביתכם מחכה כבר בקוצר רוח להגשים את חלומה להפוך ביום הולדתה לנסיכה וכבר בחרה לה את הנסיכה הנערצת אז מה אפשר לעשות כדי להגשים עבורה את החלום – כי נסיכות זה לא רק באגדות ?

ארזתי עבורכן מספר טיפים שווים ליום הולדת נסיכות מנצח :

הזמנה כל אירוע מתחיל בראש ובראשונה בהזמנה !!!! ההזמנה יכולה ליצור את החוויה הראשונית, את הציפייה ליום המיוחל. גם החברות יצפו להגיע לארמון הנסיכה, לחגוג את יום הולדתה במסיבה סוחפת ומלאת הפתעות ושמחה. קשטו את ההזמנה בדמויות של נסיכות אהובות, נצנצים, ואפשר גם לשלב תמונה של ילדת היום הולדת.
תפאורה יצירת התפאורה ביום הולדת יעזור לנו מאוד ליצור את החוויה עבור החוגגת. באמצעות בלונים מאוירים עם דמויות של נסיכות, עוגה מעוצבת באותו סגנון, כלים חד פעמיים מפות מפיות שלטים ושילוטים שונים ועוד אלמנטים של סרטים ודיגלונים. אם מדובר בסינדרלה, אז נשתמש בהרבה ורוד ואם ביתכם מעריצה את הנסיכה אלזה ומעוניינת ביום הולדת בסגנון הסרט לשבור את הקרח, אז ניצור תפאורה על גווני טורקיז סגול וכסף . אם ההפעלה מבוססת האגדה של הנסיכה סופיה, נשתמש בצבע הסגול האהוב עליה באופן מיוחד, תמיד אפשר לשלב את הצבעים שמוסיפים לנו קצת יוקרה ותחושה של ארמון כמו כסף וזהב…..וטוב מניחה שהבנתם את הרעיון.
להראות נסיכות ילדת היום הולדת רוצה להרגיש נסיכה אך גם להיראות כמו נסיכה מהאגדה . זאת ניישם באמצעות תלבושות ותחפושות של נסיכות, אביזרים כגון שרביטים כתרים, מקלות קסמים, גלימה של נסיכות, כנפיים של פיות ועוד. הדגישו את נוכחות ילדת היום הולדת, שהיא הנסיכה הראשית, באמצעות תלבושת קצת שונה משל חברותיה, כתר גדול יותר או בצבע אחר ושיהיה מרשים יותר.
עמדות פינוק לנסיכות – עמדות איפור, לאקים וקעקועים הם חובה בכל יום הולדת בנות, ובפרט כשמדובר ביום הולדת נסיכות. דאגו לעצב את עמדות הפינוק באוירה חגיגית של היום הולדת .
מוסיקה – מוסיקה סוחפת ומקפיצה חשובה מאוד בכל מסיבה. שלבו במוסיקה שירי ימי הולדת עליהם אנחנו גדלנו, קצת מוסיקה מסרטי דיסני וקצת מוסיקה עכשווית למסיבת ריקודים אנרגתית ומקפיצה.
משחקים ויצירה ילדות קטנות אוהבות משחקים. חשוב מאוד לשלב משחק אחד או שניים ביום הולדת נסיכות, משחק מגבש ומעניין. אפשר גם לשלב עבודת יצירה כלשהי שמכינות הבנות, כמו למשל קישוט מראה אישית, עיצוב כרטיס ברכה ועוד.
כיבוד – אין חגיגה בלי עוגה . עוגת יום הולדת גדולה וצבעונית, ממתקים וחטיפים. גם אנחנו המבוגרים אוהבים ללכת למסיבות שיש שם כיבוד, זאת חלק מהנאה שלנו, אז כמובן גם נפנק את הבנות הנסיכות בכיבוד שהן אוהבות.
הפתעות – לא לשכוח לפנק את הבנות שהגיעו למסיבה של ביתכם עם הפתעה. מזכרת מיום הולדת נסיכות בלתי נשכחת.

ווואווו מלא עבודה? ואין לכם זמן ? ואתם לא כאלה יצירתיים ? אתם ממש חייבים עזרה – אז עצתי לכם חפשו מפעילה

חפשו מפעילה מקצועית שיודעת להפעיל בנות, התרשמו על ידי תמונות מיום הולדת נסיכות שהיא מציעה. בחירת מפעילה איכותית ומקצועית, תחסוך מכם הרבה זמן וגם הרבה כסף וכאב ראש. חשוב לבדוק שאכן המפעילה מגיעה עם ציוד מתאים להפקת יום הולדת נסיכות מהאגדות. שהיא כבר דואגת לתפאורה, והיא מביאה את המוסיקה, ואת ההפתעות, ומעצבת עבורכן את ההזמנה ויש לה תוכנית הפעלה עשירה ומגוונת לשעתיים של מסיבה . ולכם נותר אולי להתעסק רק בכיבוד. אנחנו צוות מסיבליידי, מפעילות הפעלות במגוון סגנונות לבנות. מקצועיות ומנוסות בתחומנו. נגשים לביתך את חלומה להפוך לנסיכה אותה היא מעריצה, ניצור עבורה באמצעות תפאורה מיוחדת ארמון של נסיכות ונהפוך אותה לנסיכה נערצת ואהובה. יום הולדת נסיכות מתאים לגיל 3 ועד גיל 7. מסיבליידי תמיד דואגות לשלב את יום הולדת נסיכות עם עבודות יצירה, משחקי חברה, תלבושות מפוארות, אנחנו בעצמנו מגיעות כמו נסיכות . ולעיתים לפי בקשת הלקוח , משלבות יום הולדת נסיכות עם תחנת יום הולדת ספא לבנות עשירה.

שיהיה יום הולדת שמח.

Comments are closed.

×