יום הולדת בת הים הקטנה

בת הים הקטנה הייתה הבת הצעירה מבין חמש בנותיו של מלך הים. היא התגוררה בארמון מפואר במצולות הים יחד עם בני משפחת המלוכה והייתה בעלת יכולות שירה מיוחדות ביותר. בינתיים עד שיורשה לך להעלות על פני המים, רכשה לה בת הים חברים רבים במצולות הים. בחברתם אהבה מאוד לשחק לרקוד ולשיר וחבריה החזירו לה אהבה. וכשהגיע היום לחגוג את יום הולדתה כולם ציפו בשקיקה וההתרגשות היתה בשיאה כי ידעו כולם שהולכת להיות מסיבה גדולה נוצצת ושמחה.

היה זה בוקר זוהר במיוחד. הים רגוע ושלב, השמש מלמעלה מחממת והצמחים במצולות הים נעים בקצב שמח ודגים צבעוניים ואלמוגים חגים במעגלים בריקוד צוהל . יצורי הים מתוכננים לקראת החגיגה הגדולה של בת הים הקטנה, קונים לה מתנות וכותבים ברכות מרגשות מקושטים בשלל מדבקות צבעוניות.

בת הים הקטנה שלנו הזמינה את חברותיה, הארמון מצוחצח ונקי ומקושט בתפאורה נוצצת ושמחה, השמש מלטפת ומאירה באור זוהר את רחבת הריקודים. חברותיה הקטנטנות של בת הים הקטנה הקסומה, נרגשות כי הערב זה קורה. הקטנטנות מתארגנות ומתפנקות לקראת המסיבה הנוצצת בעמדות איפור ולאקים מנצנצים. כל אחת גם תזכה לפינוקי ספא סופר סופר מפנקים. אנחנו נפתח את היום הולדת בטקס מרגש במיוחד שניתן ומומלץ מאוד את. בובות ענק יפיפיות של בת הים הקטנה וחברה הטוב והנאמן פלאונדר. בספא תזכרו לפינוקים מיוחדים אבל לא רק, אנחנו נשחק משחקים מדליקים ולאחר מכן נקפץ ונרקוד ברחבת הריקודים ונסיים בטקס יום הולדת מרגש . י

יום הולדת כולל:

הזמנה מעוצבת

הזמנה מעוצבת באוירת הסרט בת הים הקטנה

עיצוב תפאורה

עיצוב המקום בתפאורה מיוחדת בגוונים של בת בים הקטנה, אווירה של מצולות הים

עמדות פינוק

עמדת איפור מקצועי , מיני מניקור , עמדת בישום וקרמים ריחניים.

נשף

נשף ריקודים נסיכותי, מופע בועות סבון ומשחקי הקרח עטור פרסים, כולל תלבושות נסיכות לבנות. ושמלת אלזה לילדת היום הולדת.

צילום האירוע

אפשרות לצילום מקצועי של האירוע .

עיצוב אקווריום

ניתן לשדרג את ההפעלה בעמדת יצירה מתאימה לבת הים הקטנה - עיצוב אקווריום אישי לכל ילדה ומתנה דג זהב

ואין חגיגה בלי...

טקס עוגה, שעתיים הפעלה, מוסיקה וריקודים, משחקים חברתיים, אקווריום ודג זהב מתנה לבנות.
×