יום הולדת חד קרן

מיהו חד הקרן? חד-קרן הוא יצור שמקורו באגדות, מהמיתולוגיות של אירופה העתיקה וימי הביניים. מתואר כיצור דמוי סוס, בעל קרן אחת חדה על מצחו, ומייחסים לקרן תכונות קסומות ואציליות. לפי האגדה, סיפורים רבים סביב הייצור המופלא שסופרו בעיקר באמצעות אריגים על גבי שטיחים או שסופרו בעל פה. החד-קרן מופיע במיתולוגיות שונות, אך המשותף לכל הסיפורים הוא שבכולם החד-קרן מתואר כחיה נאצלת וטהורה. צבעו של החד קרן צחור וקרנו כסופה ומסופר שאינו פוגע בחי ובצומח ומתקיים רק מטל הבוקר. לא פלא שכולנו אוהבות את החד קרן. יום הולדת שמח וחגיגי בתפאורה עשירה של בובות חד קרן טולים בשלל גווני הקשת בענן. תלבושות של חד קרן וקשתות לכל הבנות ולמלכת היום הולדת שמלה של חד קרן חלומית. נתחיל בטקס חגיגי ושמח לפתיחת המסיבה של ילדת היום הולדת. כולן מוכנות עם תלבושות יפיפיות ואיפור מקצועי באווירה של חד הקרן. את ההפעלה ניתן לשלב במסיבת אוהלים ופיג'מות, עיצוב אופנה, יצירה של לוכד חלומות , מסיבת ספא ועוד. כי החד קרן שלנו משתלב כל כך יפה בכל מסיבה של בנות. המסיבה כוללת משחקים חברתיים גדושה במשימות שיובילו את הבנות למצוא את הקרן הנכספת לילדת היום הולדת.
יום הולדת שמח קסום ונוצץ .. משהו חדש מרתק, מהפנט, וסוחף ?? חד הקרן !!! הפעלה מומלצת לבנות.

כמו כן, ניתן לשדרג כל מסיבה עם בר מתוק עשיר מאוד מותאם לתפאורה של היום הולדת
.

יום הולדת כולל:

הזמנה מעוצבת

הזמנה מעוצבת באווירה של חד קרן ותמונה אישית. אצלך לווטצאפ וקובץ איכותי להדפסה במייל

עיצוב תפאורה

תפאורה עם רקעים מרהיבים של חד קרן, טולים בגווני הקשת, בובות חד קרן ועוד.

צילום מקצועי

עמדת סטודיו, ציוד צילום וצלמת מקצועית, מזכרת תמונות אלייך למייל

איפור ולאקים

איפור נסיכותי ממאפרת מקצועית ומנוסה ושימוש בתכשירי איפור מקצועיים. עמדת מניקור ובישום לילדות. עמדות קרמים מפנקים וריחניים.

תלבושות

עמדת תלבושות של חד קרן הכוללת קשתות וחצאיות של חד קרן לבנות ושמלה חד קרן לילדת היום הולדת

ואין חגיגה בלי...

קוקטייל חגיגי ועשיר מהמטעמים שההורים של הנסיכה הכינו עבורכן, טקס עוגה, שעתיים הפעלה, מוסיקה וריקודים, משחקים חברתיים, הפתעות לבנות.

גלריית תמונות

×