מסיבת צמות

girls_PNG6477רוצה לדעת כדי לשזור לעצמך, לחברה או לאחותך הקטנה צמה? . יום הולדת בסגנון מסיבת צמות, היא מסיבה מושקעת, מיוחדת ומפוארת במיוחד עם צוות מקצועי ומנוסה כולל מעצב שיער מקצועי שילמד את כלל הבנות שלוש טכניקות לשיזור צמות שונות. הסדנה מתחילה בלימוד תיאורתי ולאחר מכן באופן מעשי בו כל אחת תתנסה על חברתה. יום הולדת מסיבת צמות מעוצב בתפאורה ייחודית ועשירה ממש כמו סטודיו לצילום, בסיום הסדנה מעצב השיער ישזור לכל ילדה צמה לפי בקשתה, ולילדת היום הולדת צמה מיוחדת מאוד שתהיה ייחודית רק לה. ה

את מלכת היום הולדת וחברותייך היקרות תהנו מסדנה כייפית ומועילה. יום הולדת מסיבת צמות, שעתיים של מסיבה מפוארת עם פינוקים שבנות אוהבות. עמדות יופי ופינוק – איפור מקצועי, מניקור ,סידור שיער, בישום ועוד. צילום מקצועי בעמדת סטודיו מקצועי עם צלמת מקצועית !!!

עם מסיבליידי , יום הולדת תמיד מתחיל בטקס חגיגי ומרגש לילדת היום הולדת ומסיבת ריקודים כך כולנו ניכנס לאווירה . וסיום בטקס עוגה חגיגי ומרגש.

מסיבליידי כאן בשביל להגשים לך את החלום וליצור עבורך את הפקת היום הולדת באופן הכי מושלם שאת רואה בדמיונך. כולל מוסיקה שאהובה עלייך . תפורה בצבעים המועדפים עלייך , הזמנה אישית מעוצבת באופן מיוחד , משחקים חברתיים מסיבת ריקודים ועוד.

וכמעט שכחתי – אבל זה ברור לא ?? ....הכניסה לבנות בלבד.

יום הולדת כולל:

הזמנה מעוצבת

עיצוב הזמנה באווירת היום הולדת עם תמונת ילדת יום ההולדת.

עיצוב תפאורה

עיצוב המקום בהתאמה אישית לאווירה קסומה ומסיבתית

צילום מקצועי

עמדת סטודיו, ציוד צילום וצלמת מקצועית, 25 תמונות מעוצבות בתוכנות עריכה

עמדות פינוק

איפור מאפרת מקצועית ומנוסה ושימוש בתכשירי איפור מקצועיים. עמדת מניקור ובישום לילדות.

סדנת שזירת צמות ע"י מעצב שיער

סדנה כוללת 3 סוגים של שזירת צמות באופן מעשי ותיאורתי

ואין חגיגה בלי...

טקס עוגה, שעתיים הפעלה, מוסיקה וריקודים, משחקים חברתיים, ערכת אביזרים לשיער לכל משתתפת.

גלריית תמונות

×