יום הולדת לבנות
15 ביוני 2016
סדנאות
15 ביוני 2016

ייעוץ סטיילינג אישי

מה יותר טוב משופינג עם חברה טובה ? שופינג עם סטייליסטית מנוסה !!!
את מוזמנת לנסות ולגלות שאין מה להשוות ….

יעוץ סטיילינג אישי, המפתח לבחירת פרטי לבוש הנכונים עבורך להדגשת הנכסים הטובים שלך. סטיילינג אישי מאפשר לכל אחת ואחד מאתנו לקבל כלים מצוינים לשיפור המראה החיצוני ועל ידי כך להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמנו .

פנקי את עצמך בסטיילינג

בשלב הראשון לייעוץ סטיילינג , נערוך היכרות קצרה בה אלמד מהו סגנון הלבוש שלך , סגנון החיים שלך , אישיותך , את הדברים שאת אוהבת מאוד וגם את אלה שפחות ומהי התדמית אותה את מבקשת לשדר ומהי המטרה שברצונך להשיג מהמפגש. את ההיכרות נערוך בביתך , קרוב למלתחה הקיימת שלך , נבדוק מלאי .

בשלב השני , עליו אני לא ממליצה לפסוח, הוא סידור ארון , כך אוכל לבדוק מקרוב מה קיים במלאי, מה טוב עבורך ועל מה אפשר לוותר מסיבות שונות כגון : גזרות לא מתאימות, סגנון לא נכון לתדמית אותה את מבקשת ליצור, בגדים בלויים ו/או קטנים וכו' . של ב סידור ארון , יסייע לנו לצאת למסע קניות מחושב , שקול ויעיל. "רשימת המכולת" שלנו תהיה ברורה ומכוונת מטרה .

בשלב האחרון ליעוץ הסטיילינג , נעבור על הפרטים הנוספים שישלימו את הופעתך , כגון שימוש נכון באיפור יום ולילה , כיצד ניתן לשלב אביזירי אופנה להשלמת ההופעה . תספורת וצבע לשיער הנכונים לשיערך ולמבנה הפנים וכיצד לרכוש הלבשה תחתונה נכונה.

שירותי הסטיילינג שאעניק לך , יסייעו לך רבות בעתיד בחסכון בזמן מול המראה, יעניק לך ביטחון עצמי ויחסוך לך זמן וכסף ברכישת פרטי לבוש הנכונים לגזרתך.

אני מזמינה אותך לפגישת סטיילינג אישית ולחוויה אישית בדרך לשופינג הבא …

קניינות אישית
רוצים לחדש ולרענן את המלתחה אבל אתם מאוד עסוקים ? אינכם אוהבים לצאת לשופינג ? לאחר יעוץ סטיילינג אישי והיכרות עם ארון הבגדים שלך, אצא בכל זמן / תקופה שתחפצ/י למסע קניות במיוחד עבורך  בהתאם לתקציב ולצרכים אותם תגדיר/י מראש.

*מותנה במעבר סדנת סטיילינג אישי אבחון סגנון

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

×