מפעילה ליום הולדת
מפעילה ימי הולדת לבנות
15 באפריל 2017
סדנת סטיילינג לנערות
13 בינואר 2018


הגיע הזמן לערוך לילדה יום הולדת, וההתרגשות בשיאה. ואתם שוברים את הראש כיצד לחגוג לילדה השנה. מה מתאים לילדה בת 5? איזה נושא של יום הולדת כדאי לבחור לילדה בת 6, או לילדה בת 7 וכו'. כל התשובות וההמלצות תמצאו במאמרים שלנו "רעיונות לימי הולדת לבנות לפי גיל". כי מה שמתאים לילדה בת 5 לא בהכרח מתאים לילדה בת 8 ומאידך גם לא לילדה בת 3.
הורים רבים ממהרים לחגוג לביתם הפעוטה בת השנתיים או 3 יום הולדת שמתאים לגדולים. והמלצה הכי טובה שיש לי בשבילכם היא לא למהר, יהיו עוד הרבה שנים חגוג לילדה בת ה 3 יום הולדת ספא, או יום הולדת דוגמניות. אני שומעת לא פעם, אימהות שאומרות: "הילדה שלי רוצה יום הולדת ספא, היא ילדה בוגרת, היא יודעת מה היא רוצה", זה נחמד ויפה אבל הרי את אמורה להזמין את חברותיה לגן ליום הולדתה, ולא בטוח שהבנות האחרות יזרמו ביום הולדת שכזאת, כל ילדה וקצב ההתפתחות שלה ולכן המלצה שלי לחכות עוד קצת. בינתיים ניתן לחגוג יום הולדת כמו כל הילדים בגן עם הגננת. או בקרב המשפחה הקרובה.
כשהילדה הגיעה לגיל 5, זה הזמן שניתן להתחיל. לבטח הילדה מעריצה נסיכה אחת או שניים. חולמת לככב נסיכה מעולם האגדות. אז המלצה שלי לבחור נסיכה נערצת כנושא של היום הולדת וסביב הדמות הנבחרת, להפיק את כל המסיבה. רעיונות ליום הולדת לבת 5, לשדרוג מסיבה לפי קונספט. החל מהפעלה איכותית עם מפעילה מקצועית, תפאורה, כלים חד פעמיים, בר מתוק, תחפושת של הנסיכה לילדת היום הולדת, הזמנה מעוצבת וכו'.
יום הולדת מואנה
יום הולדת פופלארי ביותר בשנתיים האחרונות, מסיבה על האי של מואנה, היא מסיבה כייפית, חגיגית ובקיצור – מעולה במיוחד לימי קיץ חמים אפילו בחוף הים, וגם בבית בשילוב של תפאורה של אי טיבטי. כדי ליצור אווירה של יום הולדת מואנה על אי טיבטי, יש להשתמש בצבעים אקזוטיים: ירוק, כתום וכחול כצבעי בסיס. עטרו את דפנות השולחן עם חצאית נוסח הוואי, תלו שרשראות פרחים אקזוטיות וקישוטי תלייה בסגנון של צמחייה ירוקה ופירות. הדפיסו את הדמויות שמככבים בסרט מואנה, השתמשו בהם לתפאורה בחלל היום הולדת ובשולחן הכיבוד.
בהפעלה יום הולדת מואנה אנחנו נוהגים להלביש את כל הבנות בתחפושות של מואנה, משתמשים ברקעים של אי, הרבה צמחייה ירוקה. שילוב של יצירה ומשחקים חברתיים בין כל הבנות. ילדת היום הולדת היא הנסיכה מואנה וכל חברותיה הן חברות מהאי. כל ההפעלה סביב הסרט מואנה. כולל המתנה שאנחנו מעניקות לילדת היום הולדת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

×