רעיונות ליום הולדת לבת 5
12 בינואר 2018
יום הולדת חד קרן
30 באפריל 2018

מחפשת רעיונות ליום הולדת לנערות ? כי הגיע הזמן לערוך לנערה המתבגרת יום הולדת, וההתרגשות תמיד בשיאה, ולא משנה מהו גילה. ואתם שוברים את הראש כיצד לחגוג לנערה השנה. מה מתאים לילדה בת 13 ? איזה נושא של יום הולדת כדאי לבחור לנערה שלא יהיה ילדותי ולא משעמם, משהו שכל החברות שלה יאהבו עם ערך מוסף לחיים האמיתיים.
אז מה אתן אומרות על סדנת סטיילינג להעשרת המודעות לסגנון המתאים לנערה המתבגרת? כך שיגרום לנערה להיראות טוב יותר וכן להרגיש טוב יותר עם עצמה. בסדנת סטיילינג לנערות, תקבלו  כלים כיצד ללמוד ולזהות בצורה פשוטה וקלה מהי הגזרה שלך וכיצד ניתן לבנות מלתחה שתתאים במיוחד עבורך , איך תוכלי על ידי MIX AND MATCH  ובאמצעות התאמת צבעים ואביזרים ליצור מראה נכון, מחמיא לגופך וללא הרבה מאמץ מצידך.

כל משתתפת תלמד שיטות פשוטות וקלות להשמה, כיצד להבליט את החלקים היפים בגופך וכיצד להסתיר את אלו שפחות.  כיצד ניתן לשדרג את המראה שלנו ולתת לו שיק אופנתי מבלי להפוך קורבן אופנה. נלמד כיצד לעשות שימוש נכון בצבעים שמתאימים לצבע עורנו ולחלקו של היום. נלמד כיצד לשלב אביזרי אופנה וכיצד הם יכולים לשדרג את הופעתנו. כי הילדה כבר לא ילדה, כבר גדלה לאישה קטנה. המחשבה משתנה וכך גם המלתחה וסגנון החיים שלה משתנה. הילדה מוזמנת למסיבות, כבר יוצאת לבד עם חברות, מראה החיצוני שלה חשוב לה הרבה יותר מבעבר.

סדנת סטיילינג מומלצת גם כי נחשבת לחוויה מגבשת וכייפית . וכמו כן, מתאימה לך כסדנה אישית וגם לסדנאות קבוצתיות כמו ערבי נשים, ערבי גיבוש, מסיבות רווקות, ימי הולדת, מסיבות בנות ועוד. חשוב לבחור סטייליסטית מקצועית שיודעת כיצד לגעת בכל נערה ונערה. אם בחרתן בסדנת סטיילינג לחגיגת יום הולדת 13 או יום הולדת 14 וכו', חשוב לא פחות להעניק לנערת היום הולדת דגש. לשלב בסדנה, אלמנטים מגניבים כגון מסיבת צילומים בעמדת סטודיו מקצועית עם צלמת מקצועית. אם יש מספיק זמן, ממליצה מאוד לשלב סדנת איפור לנערות, ואי אפשר לוותר על טקס עוגה וכמובן מוסיקה וריקודים לשדרוג המסיבה.[/fusion_text]

Your Content Goes Here

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

×