סדנת סטיילינג לנערות
13 בינואר 2018
יום הולדת אוהלים ופיג'מות
6 במאי 2018


חד קרן שיגע את הבנות. מיהו חד קרן ? למה בנות כל כך אוהבות את חד קרן? כיצד אפשר ליישם בהפעלה סגנון שמשלב אלמנטים של חד קרן ?

חד-קרן הוא יצור קסום שמקורו באגדות, הוא מתואר כיצור דמוי סוס עם קרן חדה על מצחו. הקרן מציינת את התכונות הקסומות והאציליות של הסוס. חד קרן מתואר בכל האגדות כחיה נאצלת וטהורה, צבעו צחור, קרנו כסופה, והוא אינו פוגע ביצור חי אחר או בצומח ואף מתקיים רק מטל הבוקר. ילדים מאוד אוהבים את החיה האצילית והמיוחדת, ייצור אהוב מהאגדות הקסומות, צורתו וצבעיו מושכים את עיני הילדים ולכן הפך הוא ללהיט בהפעלות ימי הולדת לבנות.
יום הולדת בהשראה של חד קרן משולב יותר בתפאורה קסומה וחלומית של ההפעלה. ניתן לשלבו כמעט בכל יום הולדת לבנות כגון: יום הולדת ספא חד קרן, יום הולדת עיצוב אופנה חד קרן, יום הולדת אוהלים ופיג'מות חד קרן, יום הולדת דוגמנות ועוד ועוד. החשוב מכל הוא ליצור אווירה קסומה כמו באגדות, לשלב התפאורה את צבעי הקשת שהחד קרן מזוהה עימו, כחלק בלתי נפרד מהדמות האגדתית. תלבושות וקשתות של חד קרן לבנות, רקעים ובובות חד קרן יוצרים אווירה מיוחדת בהפעלה. ומכיוון שהחד קרן מגיעה מההיסטוריה המיתולוגית, הכי מומלץ להביאו לידי ביטוי בתפאורה, בעיצוב בר מתוקים ועוגה בסגנון חד קרן ובעבודות יצירה כמו יצירה קרן, עיצוב קשת חד קרן, עיצוב לוכד חלומות בסגנון חד קרן ועוד. ההפעלה מתאימה לילדים שאוהבים קסמים וסיפורי אגדות בעלי חיים וייצורים מהטבע.
יום הולדת בהשראת חד קרן יכול להתאים כמעט לכל גיל, כי כולן אוהבות את הייצור האגדי והמקסים. חשוב אם כך לבנות תוכנית שתתאים לגיל החוגגת. חשוב מאוד לכלול משחקים חברתיים בהשראת סיפור האגדה. משחק משוך בחבל, מציאת הקרן והענקתו כמתנה לילדת היום הולדת, יצירה של לוכד חלומות בסגנון חד קרן, ניתן לשלב משחק בינגו חד קרן או חבילה עוברת עם משימות מצחיקות ומגניבות. אני מקפידה על שילוב של הדמות גם בעיצוב ההזמנה ובצילומים מיוחדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

×