יום הולדת חד קרן
30 באפריל 2018
הפעלה לבנות
8 במאי 2018


אוהלי טיפי הם טרנד חזק מאוד בעיצוב חדרי ילדים וגם במסיבות ימי הולדת. מקורם של אוהלי טיפי הם האוהלים האינדיאינים וצורתם כצורת חרוט. הילדים אוהבים לשהות באוהל, הוא משמש את הילדים למשחק, קריאה, מנוחה, מקום להתפנק בו והם גם פריט עיצוב מושלם ביום הולדת פיג'מות,השרדות ועוד. ילדים אוהבים מאוד אוהלים, אוהלים מעניקים אווירה חמימה ונעימה, הילדים מרגישים שהם בתוך הבית הקטן הפרטי שלהם או בטיול שטח הכולל שינה תחת כיפת השמיים. לכן השילוב של הקמת מאהל במסגרת יום הולדת לבנות משרה אווירה קסומה חמימה וכייפית.

רגע אחד לפני שמחליטים על מסיבת אוהלים אציין בפניכם מספר דברים חשובים להצלחת המסיבה. תחילה יש לוודא שיש ברשותכם מספיק מקום בבית או בגינה לפתוח את האוהלים כך שתוכלו ליצור מאהל של אוהלי טיפי מרווח. קחי בחשבון שבתוך החלל המיועד אמורות להיות כ 20 משתתפות, יש לחלקן לזוגות או שלישיות באוהל. וצריך גם מספיק מקום בשביל להעביר את ההפעלה.

מסיבת אוהלים ופיג'מות מתאימה כמעט לכל גיל, הפעלה שמתאימה מגיל 5 ועד 12 אך חשוב ביותר שתוכן ההפעלה יותאם לגיל החוגגת. שלבו במסיבה משחקי חברה והשקיעו בתפאורה של אוהלים כך תיצרו אווירה קסומה. הפעלה מרגשת, מצחיקה, מרתקת, ייחודית ואפילו קופצנית ולא לשכוח מוזיקה שתתאים לכל שלב ביום הולדת.

ביום הולדת אוהלים הכי כיף לשלב משחקי חברה ותחרויות בין האוהלים. שילוב של משחקי חברה ותפאורה של אוהלים יוצרת אווירה קסומה, המלצה נוספת היא לשלב הפעלה עם יצירה של לוכד חלומות אותו ייתלו באוהל או עיצוב עששיות מדליקות שיאירו את האוהלים.

תכננו את המשחקים אותם אתם רוצים לשלב בהפעלה בהתאם לגיל החוגגת, עוד תרם ההפעלה. כל הרעיון במסיבת אוהלים זה השילוב של תפאורה מעניינת בנושא מסויים כגון חד קרן, נסיכות או פיות. ומשחקים מגניבים שבנות אוהבות: כגון חבילה עוברת, אמת או חובה, משימות מגניבות סגנון התכנית הכל הפוך, או השרדות.

השאירו זמן לטקס עוגה חגיגי כולל ברכות, ריקודים, צילומים ועוד ושיהיה יום הולדת שמח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

×