בובות ענק לאירועים


בובות הענק של מסיבליידי משדרגים כל אירוע ומעניקים לו יותר צבע, שמחה ועניין ובכך הופכחים את האירוע ליותר מרגש וצבעוני.

מגוון עשיר של בובות ענק מתאימות לכל אירוע משפחתי. בריתות, ימי הולדת, בר ובת מצווה, חתונות וגם באירועים עסקיים, במשרדי חברה, השקות, כנסים, תערוכות, קבלות פנים, בתקופת החגים ובכלל בכל אירוע משמח.

בובות ענק מפיחות חיים באירוע

בובות יפייפיות שנבחרו בקפידה, עושות תמיד שמח ומעלות בנו חיוך. ממש ככה, לכל בובה יש את האישיות שלה ויש לה סיפור חיים משלה. דמיינו את הקבלת פנים שמחכה לאורחיכם עם הבובות ענק. נשמע לכם ילדותי או לא קשור? אנחנו מבטיחים לכם שאין אורח שיישאר אדיש לבובה. מהילדים הקטנטנים, הדודים, הדודות, הסבים והסבתות. אצל כולם יעלה חיוך רחב, רצון לרקוד ולשמוח ולקפץ יחד עם הבובות. כך זה עם הבובות, הן תמיד מעודדות את הקהל לקפץ, לרקוד ולשמוח ברחבת הריקודים.

זכרונות מתוקים עם הבובות

בובות ענק באירועים תמיד מושכות את הקהל להצטלם עם הבובות. כי כולם רוצים שתשאר להם מזכרת יפה מהרגע שהעלה בהם חיוך ושמחה. איך אפשר בלי להצטלם עם הבובות ולעשות פוזות מצחיקות למצלמה וכמובן לשתף רגעים מיוחדים אלה בכל מדיה אפשרית, טיק טוק אינסטגרם ופייסבוק. וכאשר מדובר באירוע עסקי לבובות יש תועלת נוספת חשובה לא פחות. פרסום שיווק ותודעה.

בובה בהפתעה מברק מזמר

מתכננים להפתיע חבר או חברה בעבודה,? ילד או ילדת יום הולדת? אין כמו מברק מזמר !!!! כי הבובות שלנו מגיעות לשמח כל ילד וילדה או דוד/ה וסבא וסבתא .. אנחנו תמיד נגיע עם מוסיקה ונעשה שמח לחוגגים וגם לאלה שאולי עוברים תקופה קשה ובא לכם להעלות להם את המצב רוח. ניתן לשדרג את ההופעה של הבובה בעוגה, מתנה, זר בלונים ועוד.

בובות ענק משתלבות בכל סוג של אירוע. כאשר משלבים בובות זה תמיד עובד ותמיד מצליח לשדרג את האירוע שלכם. מבין כל האטרקציות לאירועים, בובות ענק היא אחת מהאפשרויות הזולות ביותר, אך בעלות התועלת הגדולה ביותר.

יום הולדת ספא

יום הולדת ספא לבנות

בנות חוגגות בסטייל

בנות חווגות בסטייל

מסיבת פיג'מות

בובה ארנבת בובת ענק בובה בהפתעה

עמדות צילום ומתוקים

עמדת צילום ומתוקים בת הים הקטנה
×