יום הולדת ספא לוכד חלומות


פינוק של יום הולדת לך ולחברותייך, ספא מפואר ויוקרתי באווירת לוכדי חלומות. עשיר במיוחד במוצרי ספא איכותיים ומפנקים מבית LALIN ומוצרי ים המלח. הספא מעוצב בתפאורה עשירה המתאימה לגיל החוגגת. תפאורה חדשנית עם המון שיק וסטייל ומתאים במיוחד לבנות שמעדיפות בהפעלת ספא לא שגרתית ולא ילדותית.
החברות יושבות על שרפרפים מרופדים בבד לבן מקושט בפרחים ואת ילדת היום הולדת יושבת בכורסת ספא מפוארת ומיוחדת – כורסת נעל עקב !!!!.
תוכן ההפעלה מותאם לבנות גדולות החל מגיל 9. הספא שלנו מחולק לשתי עמדות: עמדת ספא רגליים, עמדת מסאג'ים לרגליים ולידיים, כולל מכשירים אישיים של עיסויים ועמדת ספא טיפולי פנים סביב שולחן, הכולל מוצרי טיפוח לפנים. החלק השני של היום הולדת מוקדש למסיבת ריקודים, משחקי ריקוד וגם ריקודי טיק טוק. נתחיל כמו בספא של הגדולים – הבנות תקבלנה חלוק מפנק, נפתח את המסיבה במריחת לאקים ונערוך טקס מפואר ושמח בוא נקבל את ילדת היום הולדת לצידי מסלול. נצטלם יחדיו ולאחר מכן נתפוס מקום בעמדות הספא, שם יחכו לבנות צוות מפעילות ספא אדיב ומקצועי.

ההפעלה בשילוב ספא טיפוח לפנים מותאם לבנות החל מגיל 9 ומעלה בלבד.
נסיים את הפעלת יום ההולדת בטקס עוגה שמח ומרגש לילדת היום הולדת. שעתיים מלאות של פינוק והעצמה לילדת יום הולדת , כיף והמון שמחה לאורך כל ההפעלה. ניתן לשדרג כל מסיבה עם עמדת צמות, צילום מקצועי, סידורי בלונים, עמדות יצירה ועוד

יום הולדת כולל:

הזמנה מעוצבת

עיצוב תפאורה

צילום היום הולדת

ניתן לשדרג את היום הולדת בצילום מקצועי וגם באלבום מעוצב .

עמדות פינוק

עמדת ספא לרגליים , עמדת מריחת לאקים. עמדת ספא פנים/ או עמדת איפור לבחירה

הפתעות לבנות

כל משתתפת תקבל הפתעה מיוחדת שתיהיה לה למזכרת.

ואין חגיגה בלי...

טקס עוגה מעצים ומרגש. שעתיים הפעלה הכולליים גם מוסיקה וריקודים.
CROWN

ספא זהב

A027

בובות ענק לאירועים

בובת ענק אלזה

עמדת צילום ובר מתוקים

בר מתוקים ברבי ועמדת צילום ברבי

צילום בוק מצווה

צילום בוק בת מצווה בטבע
×