יומולדת עיצוב בסטיילינג
15 ביוני 2016
מפעילה ליום הולדת בנות
11 בספטמבר 2016

יום הולדת לבת 10, זאת לא סתם יום הולדת. זהו גיל חשוב מאוד, הילדה מחליפה קידומת. מתקרבת אט אט לגיל בת מצווה. הרבה מאיתנו גם אם לא חוגגים בהפקה גדולה יום הולדת לבת 9 או יום הולדת  לבת 8, לא מוותרים על יום הולדת לבת 10.

ואמנם עבורנו ההורים, ביתנו האהובה, כבר מרגע שנולדה היא הנסיכה. אבל כשמדובר ביום הולדת לבת 10, יום הולדת בסגנון נסיכות או פיות, שמלווה במשימות ומשחקים של ילדים קטנים ולרוב בשילוב עם בנים, סביר להניח שביתכם כבר לא תחפוץ בהפעלה מסוג הזה. ביום הולדת לבת 10 יש מגוון עצום של הפעלות. אם בחרתם ביום הולדת לבנות בלבד אז כנראה שאתם כבר יודעים מה אתם רוצים ולא בכדי. ביתך לבטח כבר מגובשת מהו סוג ההפעלה אותו היא רוצה או לפחות היא בכיוון.

כמפעילה מנוסה לימי הולדת בנות, אני חייבת לציין שמגוון ימי ההולדת הוא עשיר, מגוון, ורחב וחשוב להתייחס אל ביתנו בת ה- 10 בצורה קצת יותר בוגרת ומעניינת לגילה. היום הבנות מתבגרות לנו מהר, ואף יותר מהר מהבנים. בגיל 10 ו 11 הן כבר נשים קטנות, ומרגע זה, כבר תהליך המחשבה שלנו משתנה ואין לנו אלא להתייחס אליהן כנשים קטנות. אל לכם לחשוש מהתופעה הידועה והקצת מרימה גבה, שבנות בגילאים 9, 10 ו 11 רוצות לחגוג רק עם הבנות. באופן טבעי לחלוטין, נוצר מן סוג ריחוק בין הבנים לבנות, הבנות מתפתחות מהר יותר מהבנים, סוג של הפער הזה והשינוי החברתי והפיזי של הבנות גורם לריחוק מנטלי בין הבנים לבנות. ורגע לפני שאתם נכנסים לסוג של בהלה, אל דאגה, הרצון לחגוג עם הבנים חוזר כבר בגיל מצווה. ובכל זאת, מנקודת זמן הזאת, עלינו לשנות את קו המחשבה שיעזור לנו בהפקת יום הולדת מתאימה לבת 10. סגנון ההפעלה ישתנה מיום הולדת נסיכות ופיות מהאגדות, ליום הולדת דוגמניות, יום הולדת ספא, יום הולדת עיצוב אופנה, סדנאות סטיילינג, סדנאות צמות ועוד שהכניסה להן הן לבנות בלבד !!!!

ראשית נשנה את עיצוב ההזמנה ליום הולדת של בת 10. את תמונות הנסיכות והפיות עם השרביטים והכתרים יחליפו, בלונים וקישוטי ימי הולדת לבנות וייעשה יותר שימוש בתפאורה עשירה של טולים ובדים, לעיצוב מושלם של חלל היום הולדת. גם המוסיקה משתנה בהתאם. הבנות אוהבות לרקוד ולשיר למנגינות זמרי הפופ העכשוויים והמוכרים להם. מאוד חשוב לשלב את המוסיקה המתאימה בהתאם לגיל החוגגת, מוסיקה עכשווית מקפיצה וסוחפת משרה אנרגיות של מסיבת ריקודים שסוחפת לתוכה את כל הבנות ביום הולדת. ואפילו עוגת היום הולדת והשולחן המעוצב מקושט במפות ואלמנטים נוספים בוגרים יותר, משהכרנו כשהבנות היו נסיכות קטנות. הבנות יחושו באווירה והמסיבה תהיה בשיאה והרי זאת מטרתנו, לשמח את ילדת היום הולדת ביום המיוחד עבורה וכמובן גם את שאר הבנות המשתתפות.

הצעות בבחירת מפעילה ליום הולדת 10

אם אין בידכם המלצה על מפעילה לימי הולדת לבנות, להלן מספר עצות שיעזרו לכם בבחירה הכי נכונה עבורכם:

  • החלטתם על יום הולדת לבנות רצוי לבחור מפעילה ולא מפעיל, אם כבר בנות אז עד הסוף.
  • כנסו לאתר המפעילה והתרשמו מסגנונות ההפעלות שהיא מתמחה בהן. בחנו היטב באמצעות תמונות, סרטונים, ובטיב האתר. אם המפעילה מקפידה על הפרטים באתר, לבטח היא גם מקפידה על איכות ההפעלה.
  • בדקו מאיזה רקע הגיע המפעילה, אם בחרתם ימי הולדת בסגנונות שונים מעולם הסטיילינג, בדקו מהם ההכשרות של המפעילה בתחום. אם היום הולדת כוללת אלמנט של צילום, בדקו האם הצילום הוא מקצועי.
  • רצוי מאוד לבקש מהמפעילה המלצות נוספות מהורים ממליצים או להיכנס לדף העסקי של המפעילה בפייסבוק, ולהתרשם מתגובות על פוסטים אותם העלתה.
  • התייעצו עם המפעילה לגבי סוג ההפעלה, מפעילה מקצועית בתחומה, תוכל באמצעות שיחה קצרה אתכם,  להכיר את ביתכם וכך להתאים עבורה את סגנון ההפעלה שהכי מתאים עבורה.

מאחלת לכם יום הולדת שמח

Comments are closed.

×