יום הולדת לבת 10
11 בספטמבר 2016
יום הולדת נסיכות
14 בספטמבר 2016

הפקת יום הולדת זה עסק רציני. ותכנון יום הולדת ובחירת מפעילה , זו משימה לא פשוטה כלל. אך ללא ספק תכנון יום הולדת לביתכם זאת בהחלט משימה שגם מתגמלת אותנו כהורים. רק לראות את ההתרגשות , את הציפייה ליום המיוחל , את הפנים הקטנות של הילדות כל כך מאושרות מהיום לו חיכו מחמם את הלב שלנו כהורה. מספר קריטריונים חשובים להצלחת יום הולדת לבנות: הקריטריון הראשון , בחירת הפעלה שמתאימה לגיל החוגגת. הפעלת יום הולדת לבנות 5 בסגנון נסיכות או לשבור את הקרח, יתאים פחות ליום הולדת לבנות 9 או ליום הולדת לבת 10. קריטריון השני לבחור היכן לחגוג את יום ההולדת. האם בפארק ציבורי, אולי בחצר פרטית או אולי בבריכה או מעודון דיירים או בסלון שלנו. כמובן שחשוב מאוד להתחשב בסגנון היום הולדת ובכמות הבנות המוזמנות.  לדוגמא, יום הולדת לבת 10 עם השתתפות של 10 חברות קרובות, רצוי לערוך במקום אינטימי כמו בבית בסלון, חלל גדול מידי גורם דווקא תחושת ריחוק וריקנות, דבר שאנחנו רוצים להימנע ממנו בהפקת יום ההולדת לביתנו.

לאחר שהחלטתם את הקונספט ליום הולדת וספרתם את מספר הבנות המוזמנות, הגיע הזמן למצוא את המפעילה שהכי תתאים לכם. דרושה מפעילה !!! אז הפקת יום הולדת לבנות זה רציני אמרתי כבר…. ובהחלט גם בחירת המפעילה זאת בחירה לא קלה כלל. הרבה מפעילות לימי הולדת, מגוון רחב של הפעלות. בחרי מפעילה שהמומחיות שלה הוא הקונספט עליו חשבתם עם ביתכם. מפעילה שמתאימה לתקציב שלך, מפעילה שנוצר ביניכם חיבור אנושי וזיהית מקצועניות, ייחודיות וסובלנות כבר בשיחת הטלפון הראשונה עם המפעילה, החלטתם ללכת על יום הולדת לבנות, בהן הכניסה לבנות בלבד. ולאחר שגם פחות או יותר אתם סגורים על הקונספט להפעלה. חשוב מאוד להתרשם ולקבל חוות דעת על המפעילות איתם שוחחתם. היכנסי לאתר של המפעילה יום הולדת לבנות.  לבטח מפעילה רצינית ומקצועית, יש לה גם אתר מקצועי , מגוון,  עשיר בתמונות ולא תסתפק רק בדף עסקי בפייסבוק. היכנסי גם לדף העסקי של המפעילה בפייסבוק. קיראי תגובות והמלצות מלקוחותיה בפייסבוק. יום הולדת לבנות ברמה גבוהה ואיכותית ניתן לזהות על ידי תמונות מקצועיות ואיכותיות שצולמו מההפעלות של המפעילה. היכנסי גם ליוטיוב וצפי בסרטוני ימי הולדת של בנות.

צוות מסיבליידי, הינו צוות מפעילות לימי הולדת לבנות.  בהן הכניסה לבנות בלבד . לא משנה באיזה סגנון יום הולדת תבחרי, מפעילות מסיבליידי  מפנקות  תמיד בעמדות פינוק שבנות אוהבות כגון : איפור, נצנצים, לקים , קעקועים, בישום מערכת הגברה, מוסיקה מתאימה , תפאורה מתאימה , צוות בנות מקצועי , צילום מקצועי להנצחת הרגעים היפים והמיוחדים של האירוע.

המלצה שלי ליום הולדת בנות מוצלח , הוא לבחור סגנון הפעלה שהילדה הכי רוצה , ואתם כהורים תמיד רוצים להגשים לילדכם את כל החלומות אבל נסו גם להתאים את הקונספט לגיל החוגגת. יום הולדת לבנות 5 ועד יום הולדת לבנות 7 מומלץ מאוד יום הולדת בסגנון נסיכות, עם אנה ואלזה, יום הולדת פיות גם אם החלטתם ללכת על יום הולדת ספא, מומלץ מאוד לשלב את היום הולדת ספא עם יום הולדת נסיכות ופיות או עם יצירה. יום הולדת לבנות 7 עד יום הולדת 12 מתאים יום הולדת בסגנון ספא, יום הולדת דוגמניות, יום הולדת עיצוב אופנה בסטייל,  יום הולדת סדנת עיצוב כפכפים , יום הולדת זומבה, ויום הולדת בסגנונות הבישול והאפייה למנהם. יום הולדת לבנות 13 ומעלה מתאים לבחור סדנאות מעשירות להמשך תקופת הנערות כגון סדנת איפור , סדנת סטיילינג , זומבה, עיצוב כפכפים וסדנאות בישול והאפייה למיניהם. שיהיה המון מזל טוב ורק שמחות. אני כאן לשאלות והתייעצות בכל נושא בתחום ימי הולדת לבנות .

 

Comments are closed.

×