יום הולדת אוהלים ופיג'מות
6 במאי 2018


נו טוב, אני מסכימה, ימי הולדת זה כבר לא מה שהיה פעם. אבל תחשבו רגע, לא רק ימי ההולדת השתנו. גם אנחנו השתנינו. הפכנו להיות יותר טכנולוגיים, למשל לא עוד טלפון חוגה, כי לכולנו יש טלפונים ניידים ואפשר להשיג אותנו ממש בכל רגע ובכל מקום. אנחנו מכירים אנשים וחברים חדשים באמצעות רשת חברתית ובאפליקציות מתוחכמות. מסך הטלוויזיה שלנו נעשה דק מיום ליום ותחומי ההתעניינות שלנו שונים ואחרים. וזאת עובדה, הקדמה והשוני פוקדים אותנו מידי יום לטוב ולרע.

ועכשיו נחזור רגע לעניין היום הולדת. אז ביתך מוזמנת במהלך כל השנה ליום הולדת של חבר או חברה מהכיתה. ועכשיו הגיע תורה והיא גם רוצה הפקה, כל חלומה הוא שהחברים יבואו לשמוח איתה ביום הולדתה. היא חולמת לקבל מתנות יפות ולא מוותרת על עוגה מעוצבת, היא בסך הכל ילדה קטנה שמחכה ליום הולדתה. כי בתוך תוכה יודעת היא, שזהו היום שלה, שבו יתגשמו כל משאלות ליבה, שצברה במחשבותיה ובחלומותיה במהלך השנה. ואתם ההורים אין לכם הרבה ברירה, כי כל רצונכם לעשות את הכי טוב ביום ההולדת של הנסיכה הפרטית שלכם ושהיא תהיה מאושרת ושמחה ביום המיוחד הזה שלה. אז קדימה נרתמים כולם למשימה. בראש ובראשונה צריכים אתם לקבל החלטה כיצד חוגגים השנה את יום ההולדת של הנסיכה. האם השנה תחגגו לה יום הולדת עם כל החברים מהכיתה או מהגן או תהיה זאת יום הולדת משפחתית, או אולי יום הולדת רק של בנות. והורים נא לא להיבהל, כי יום הולדת רק לבנות, זה גם חלק מהקידמה.

יום הולדת לבנות חייבת לכלול דברים שבנות אוהבות: איפורים, עמדות לאקים, תפאורה בצבעי הפסטל האהובים עלינו, תלבושות ותחפושות של נסיכות או של ויצורים שונים מהאגדות כמו חד קרן, תסרוקות, לשיר, לרקוד ולשחק במשחקי בנות ועוד.

מגוון ההפעלות לבנות עשיר במיוחד, הבחירה באיזה הפעלה לבחור הופכת להיות קשה מתקופה לתקופה. איך אומרות הסבתות: "פעם היינו מזמינים כמה חברים אצלנו בסלון, משחקים אמת או חובה, כיבוד של חטיפים ועוגה כושית עם סוכריות צבעוניות והיום כל יום הולדת זאת ממש מסיבה", נו טוב, הסכמנו שזה חלק מהקדמה. אז איזה יומולדת רוצה הילדה השנה ? יום הולדת ספא חד קרן, ספא זהב, או יום הולדת נסיכות מהאגדות של דיסני אולי יום הולדת פיות, יום הולדת דוגמניות, יום הולדת יצירה או עיצוב אופנה, יום הולדת ריאליטי כמו מאסטר שף, הישרדות, ואולי טרנדים חדשים כמו מסיבת אוהלים. בהחלט הבחירה קשה, מזל שיום הולדת חוגגים כל שנה.

המלצה שלי להתאים תחילה את סוג ההפעלה לגיל החוגגת, והתחשבו גם בכל המוזמנות האחרות. ביתכם בת ה 3, השתתפה ביום הולדת ספא של בת דודתה שחגגה יום הולדת ספא לבת 6 והיא נהנתה והשתלבה ממש יפה בהפעלה. אבל רגע אחד, שזה לא מה שיבלבל אותכם ההורים. יום הולדת ספא לבת 3 שכל חברותיה בנות 3 או 4 יתכן ויהיה קצת מוקדם מידי עבורן ולכן אפשר לחכות עוד כמה שנים עם הספא ולבחור בהפעלה אחרת ביום הולדת נסיכות דיסני כמו סינדרלה, חד קרן, מואנה, אלזה ועוד.

הפכו את היום המיוחד הזה לגיבוש משפחתי . אירוע מיוחד שבו לכל המשפחה יש חלק בתכנון ובהכנות למסיבה. חלקו תפקידים ומשימות לכולם. אחד ההורים מחפש מפעילה מתאימה וההורה השני אחראי על הקניות קישוטים, עוגה, חטיפים וממתקים. האחים הגדולים מנפחים בלונים, מעצבים הזמנה, מתכננים שיר או הצגה ואולי גם משחק מדליק. כל בני המשפחה מעניקים מתנה לנסיכה ומשקיעים גם בברכה כתובה ומקושטת. תמיד נחמד לשתף גם את הסבא והסבתא בהכנות למסיבה, כך תרגיש הנסיכה שכולם נתרמו להצלחת האירוע המיוחד. אז שיהיה יום הולדת שמח ועד 120. ונתראה גם בשנה הבאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

×